Последни новини

  • Договор
    -Дата на публикация 29.09.2017г.
  • 06.06.2017 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110082556/26.05.2017 г.    351.54 лв.
    06.06.2017 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти  по ф-ра 0110082555/26.05.2017 г.    110.04 лв.
    06.06.2017 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 011002558/26.05.2017 г.    395.71 лв.
    06.06.2017 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110082499/23.05.2017 г.    347.40 лв.
    06.06.2017 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110082378/19.05.2017 г.    60.80 лв.
    -Дата на публикация 28.06.2017г.
  • 09.05.2017    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти за осигуряване на дейността на ПУДООС по ф-ра 0110081914/02.05.2017г    61.88лв.
    09.05.2017    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване, консумативи по ф-ра 0110081899/02.05.2017г    231.98лв.
    -Дата на публикация 31.05.2017г.
  • 10.04.2017 г. Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110080564/13.03.2017 г. 627,72 лв.10.04.2017 г. Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти  по ф-ра 0110080565/13.03.2017 г. 503,02 лв.10.04.2017 г. Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110080581/13.03.2017 г. 612,07 лв.11.04.2017 г. Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110081145/31.03.2017 г. 213,23 лв.11.04.2017 г. Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110081144/31.03.2017 г. 225,88 лв.13.04.2017 г. Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110081153/31.03.2017 г. 144,00 лв.13.04.2017 г. Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110081154/31.03.2017 г. 556,49 лв.
    -Дата на публикация 28.04.2017г.
  • 08.03.2017 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110079844/13.02.2017 г.    809.00 лв.
    08.03.2017 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти  по ф-ра 0110079843/13.02.2017 г.    435.74 лв.
    08.03.2017 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110079845/13.02.2017 г.    952.39 лв.
    -Дата на публикация 31.03.2017г.
  • 27.01.2017 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти  по ф-ра 0110079189/20.01.2017 г.    217.40 лв.
    27.01.2017 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи  по ф-ра 0110079188/20.01.2017 г.    166.84 лв.
    27.01.2017 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110079070/17.01.2017 г.    300.89 лв.
    27.01.2017 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110079069/17.01.2017 г.    683.59 лв.
    27.01.2017 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110079068/17.01.2017 г.    215.47 лв.
    -Дата на публикация 15.02.2017г.
  • 22.12.2016 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти  по ф-ра 0110078417/16.12.2016 г.    245.35 лв.
    22.12.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи  по ф-ра 0110078416/16.12.2016 г.    463.68 лв.
    22.12.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110078415/16.12.2016 г.    769.20 лв.
    22.12.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110078332/14.12.2016 г.    418.80 лв.
    22.12.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110078225/12.12.2016 г.    1,818.60 лв.
    22.12.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи  по ф-ра 0110078067/06.12.2016 г.    5,198.76 лв.
    23.12.2016 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110078462/19.12.2016 г.    217.40 лв.
    23.12.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110078459/19.12.2016 г.    225.05 лв.
    -Дата на публикация 16.01.2017г.
  • 28.11.2016        Доставка на  хигиенни материали и дезинфектанти ф-ра 0110077641/23.11.2016г    275.64 лв.
    -Дата на публикация 15.12.2016г.
  • 03.11.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110076757/25.10.2016 г.    1,254.49 лв.
    -Дата на публикация 05.12.2016г.
  • 25.10.2016        Доставка на  хигиенни материали по ф-ра 0110076563/19.10.2016г    215.52 лв.
    25.10.2016        Доставка на  канцеларски материали,тонер  по ф-ра 0110076562/19.10.2016г    163.19 лв.
    26.10.2016        Доставка на тонер,  материали по ф-ра 0110076616/20.10.2016г    1,737.64 лв.
    26.10.2016        Доставка на хигиенни материали по ф-ра 0110076587/20.10.2016г    436.82 лв.
    -Дата на публикация 16.11.2016г.
  • 05.10.2016    По ф-ра 0110075813/26.09.2016г    880.26 лв.
    05.10.2016    По ф-ра 0110075812/26.09.2016г    422.90 лв.
    -Дата на публикация 28.10.2016г.
  • 28.09.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110075716/19.09.2016 г.    670.21 лв.
    -Дата на публикация 12.10.2016г.
  • 12.09.2016 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110075191/30.08.2016 г.    308.82 лв.
    12.09.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи  по ф-ра 0110075203/30.08.2016 г.    729.96 лв.
    -Дата на публикация 30.09.2016г.
  • 19.08.2016 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110074857/15.08.2016 г.    204.82 лв.
    19.08.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи  по ф-ра 0110074854/12.08.2016 г.    171.79 лв.
    -Дата на публикация 09.09.2016г.
  • 10.08.2016 г.    Доставка на  канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110074489/01.08.2016 г.    290.02 лв.
    -Дата на публикация 25.08.2016г.
  • 22.07.2016 г.    Доставка на  канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110074169/19.07.2016 г.    3,033.55 лв.
    22.07.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи  по ф-ра 0110074168/19.07.2016 г.    951.53 лв.
    -Дата на публикация 11.08.2016г.
  • 17.06.2016 г.    Доставка на  канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110073094/13.06.2016 г.    51.60 лв.
    17.06.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи  по ф-ра 0110073064/10.06.2016 г.    230.05 лв.
    17.06.2016 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110073062/10.06.2016 г.    185.24 лв.
    21.06.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110073246/16.06.2016 г.    478.08 лв.
    21.06.2016 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110073245/16.06.2016 г.    262.58 лв.
    27.06.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи  по ф-ра 0110073380/22.06.2016 г.    609.00 лв.
    27.06.2016 г.    Доставка на хигиенни материали и дезинфектанти по ф-ра 0110073379/22.06.2016 г.    401.14 лв.
    27.06.2016 г.    Доставка на канцеларски материали, офис оборудване,консумативи по ф-ра 0110073378/22.06.2016 г.    690.55 лв.
    -Дата на публикация 21.07.2016г.
  • Заповед и протокол
    -Дата на публикация 13.05.2016г.
  • Указания за участие
    -Дата на публикация 13.04.2016г.
  • Техническа спецификация
    -Дата на публикация 13.04.2016г.
  • Методика
    -Дата на публикация 13.04.2016г.
  • Покана за участие
    -Дата на публикация 13.04.2016г.
  • КСС офис консумативи
    -Дата на публикация 13.04.2016г.
  • КСС санитарни материали
    -Дата на публикация 13.04.2016г.
  • КСС канцеларски материали
    -Дата на публикация 13.04.2016г.

На порведената днес пресконференция на която се отчетоха резултатите по програма „Чиста околна среда 2015“ и бяха оповестени възможностите за финансиране на проекти с новата кампания за 2016 г.

1,2 млрд. лв. за общините през 2016г. в областта на околната среда

През 2016 г. общините могат да разчитат на близо 1,2 млрд. лв. за реализацията на екологични проекти чрез финансовите инструменти, които МОСВ управлява – Оперативна програма „Околна среда“,  Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) и Националния доверителен екофонд, съобщи на пресконференция министърът на околната среда и водите Ивелина Василева.

Най-големият финансов ресурс – от около 1 млрд. лв., е по новата Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ 402,6 млн. лв. от този бюджет е във водния сектор за реализацията на т. нар. ранни проекти. Това са проектите на Пловдив, Асеновград, Добрич и Плевен (Долна Митрополия) за изграждане на ВиК инфраструктура, от които вече чакаме предложения, каза Василева.

Обявена е и процедурата за т. нар. фазирани проекти за ВиК инфраструктура в 8 общини – Банско, Видин, Враца, Златни пясъци, Раднево, Тервел, Шумен и Ямбол. Бюджетът е в размер на 234 млн. лв. Вече са извършени анализи на дейностите и се надявам скоро да пристъпим към подписване на договори, съобщи министърът.

През тази година на разположение на местните власти в сектор „Води“ ще бъдат още 121,5 млн. лв. Средствата ще се предоставят на 5 общини. Ще се финансира и Столичната община, за да разработи регионалното си прединвестиционно проучване.

В сектор „Отпадъци“ е открита процедурата за изграждане на компостиращи инсталации с бюджет 98 млн. лв., а  през третото тримесечие на годината  предстои да бъде обявена още една – за изграждане на анаеробни инсталации за разделно събрани биоразградими отпадъци на стойност 101 млн. лв.

На разположение на месните власти в областта на биоразнообразието и „Натура 2000“ ще са близо 58 млн. лв. Общините ще могат да кандидатстват и за превенция и управление на риска от наводнения за изграждане на хидротехнически съоръжения, защитна инфраструктура  и други. Бюджетът, който ще се предостави за тези цели, е в размер на 20 млн. лв.   Процедурата  ще бъде обявена  през първото тримесечие на 2016 г.

С пари по ОПОС 2014-2020г. ще се реализират и проекти за подобряване на качеството на атмосферния въздух на обща  стойност  111 млн. лв. Бенефициенти по нея  могат да са общините с влошено качество на атмосферния въздух.

През 2016г. местните власти могат да използват и други източници за финансиране. 14 млн. лв. от Националния доверителен екофонд са предвидени за реализацията на мерки за енергийна ефективност, а 1 млн. лв. ще бъде насочен към стимулиране използването на екологични превозни средства. В момента се изготвят критериите, по които държавната и общинската администрация ще може да кандидатства за купуване на електро- и хибридни автомобили. Предвижда се схемата да бъде обявена през март.

Министерството разработва и пилотен проект за подпомагане на общините, които са получили за стопанисване минералните извори на своята територия. Очаква се схемата за финансиране да бъде разработена и обявена не по-късно от средата на годината. Искаме да дадем възможност на общините да развият този потенциал, защото имаме 220 находища с дебит от 4900 литра в секунда, а от този ресурс се използва едва 20%, отбеляза министър Василева.

Общините ще могат да разчитат на финансиране и от Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда.  През 2016г.за изграждане на инфраструктура в областта на водния сектор, отпадъците и биоразнообразие са предвидени 61 млн. лв.

Големи са възможностите и в кампанията „За чиста околна среда“, която се провежда над 15 години. До този момент чрез нея са реализирани 3440 проекта за над 22 млн. лв., каза Ивелина Василева. През м.г. използваният финансов ресурс бе в размер на 3,5 млн. лв., от които 2,3 млн. лв. бяха предоставени на общини и кметства, а 1,2 млн. лв. на училища и детски градини. Бяха реализирани 477 проекта за озеленяване, изграждане на кътове за игра, спортни съоръжения и други.

Същият финансов ресурс е предвиден и за тази година.От тях 2,3 млн. лв. ще бъдат за проекти на общини и кметства, а 1,2 млн. лв. за училища. Крайният срок за подаване на заявления от училищата, детските градини и обединените детски комплекси е 15 февруари, а за общините и кметствата – 26 февруари.

  • Обявление
    -Дата на публикуване 15.01.2020г.
  • Анекс № 2
    -Дата на публикация 23.04.2019г.
  • 11.07.2018 г.    Техническа помощ за подготовка на документации за възлагане на ОП и консултански услуги по проект „Проучване и разработване на пилотни модели за екологосъпбразно събиране и временно съхранение на опасни отпадъци от домакинства“ по ф-ра 0000000204/04.06.2018 г.    15,000.00 лв.
    -Дата на публикация 01.08.2018г.
  • 26.03.2018 г. Техническа помощ за подготовка на документации за възлагане на ОП и консултански услуги по проект „Проучване и разработване на пилотни модели за екологосъпбразно събиране и временно съхранение на опасни отпадъци от домакинства“ по ф-ра 0000000194/01.03.2018 г. 30,000.00 лв.
    -Дата на публикация 18.04.2018г.
  • 19.12.2017 г.    Техническа помощ за подготовка на документации за възлагане на ОП и консултански услуги по проект „Проучване и разработване на пилотни модели за екологосъпбразно събиране и временно съхранение на опасни отпадъци от домакинства“ по ф-ра 0000000186/05.12.2017 г.    15,000.00 лв.
    -Дата на публикация 22.01.2018г.
  • 12.06.2017 г.    Техническа помощ за подготовка на документации за възлагане на ОП и консултански услуги по проект „Проучване и разработване на пилотни модели за екологосъобразно събиране и временно съхранение на опасни отпадъци от домакинства“ по ф-ра 0000000169/09.05.2017 г.    15,000.00 лв.
    -Дата на публикация 28.06.2017г.
  • 28.04.2017 г.    Техническа помощ за подготовка на документации за възлагане на ОП и консултански услуги по проект „Проучване и разработване на пилотни модели за екологосъпбразно събиране и временно съхранение на опасни отпадъци от домакинства“ по ф-ра 0000000166/06.04.2017 г.    45,000.00 лв.
    -Дата на публикация 12.05.2017г.
  • Техническа оферта
    -Дата на публикация 16.01.2017г.
  • Техническа спецификация
    -Дата на публикация 16.01.2017г.
  • Ценова оферта
    -Дата на публикация 16.01.2017г.
  • Анекс № 1 договор №11232
    -Дата на публикация 11.11.2016г.
  • Освободени гаранции за участие на 09.08.2016 г.
    Ер джи консултинг ООД
    Бим консултинг ООД
    Аргументариум ЕООД
    Адв. дружество Попов и партньори
    Ди ей би консултинг ЕООД – Освободена гаранция за участие на 15.08.2016 г.
    -Дата на публикация 09.09.2016г.
  1. Договор от 10.08.2016 г.
    -Дата на публикация 30.08.2016г.
  2. Обявление за възложена поръчка
    -Дата на публикация 30.08.2016г.
  1. Официален език на документацията е българският. При противоречие между българския и английския текст, водещ е  българският, а английският е само за информация.
  2. Документация BG-EN
    -Дата на публикуване 21.12.2015 г.
  3. Решение
  4. -Дата на публикуване 21.12.2015г.

  5. Обявление
  6. -Дата на публикуване 21.12.2015г.

  • 16.01.2018 г.    Ваучери за храна на служителите на инсинератора по ф-ра 0000087950/17.01.2018 г.    870.11 лв.
    -Дата на публикация 14.02.2018г.
  • 07.08.2017 г.    Ваучери за храна на служителите на инсинератора по ф-ра 0000085674/08.08.2017 г.    7,500.90 лв.
    -Дата на публикация 30.08.2017г.
  • 13.04.2017 г. Ваучери за храна на служителите на инсинератора по ф-ра 0000081870/18.04.2017 г. 6 000,72 лв.
    -Дата на публикация 28.04.2017г.
  • 16.01.2017 г.    Ваучери за храна на служителите на инсинератора по ф-ра 0000077967/17.01.2017 г.    7,500.90 лв.
    -Дата на публикация 15.02.2017г.
  • 28.10.2016    ВАУЧЕРИ ЗА ХРАНА по ф-ра 76649/31.10.2016г.    0.72 лв.
    -Дата на публикация 16.11.2016г.
  • 15.07.2015 г.    Ваучери за храна на служителите на инсинератора по ф-ра 0000075143/18.07.2016 г.    7,200.86 лв.
    -Дата на публикация 29.07.2016г.
  • 23.02.2016 г.    Ваучери за храна на служителите на инсинератора по чл.209 от ЗКПО по ф-ра 0000068836/23.02.2016 г.    7,200.86 лв.
    -Дата на публикация 15.03.2016г.
  • 25.01.2016 г. Ваучери за храна на служителите на инсинератора по ф-ра 0000067639/25.01.2016 г. 6,840.82 лв.
    -Дата на публикация 12.02.2016г.
  • Договор документи
    -Дата на публикация 11.02.2016г.
  • Договор
    -Дата на публикация 11.02.2016г.
  • Заповед и протокол за обществена поръчка
    -Дата на публикация 17.12.2015г.
  • Документация за обществена поръчка
  • Публична покана
    -Дата на публикация 01.12.2015г.

СПИСЪК
за допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността: главен експерт – координатор по проект „Екологосъобразно обезвреждане на негодни за употреба пестициди и други препарати за растителна защита с изтекъл срок на годност“, финансиран по Българо-швейцарската програма за сътрудничество /БШПС/ на основание на постъпилите в ПУДООС документи до 05.10.2015г.:
Конкурсната комисия допуска до втория етап на конкурса за длъжността главен експерт – координатор по проект „Екологосъобразно обезвреждане на негодни за употреба пестициди и други препарати за растителна защита с изтекъл срок на годност“, финансиран по Българо-швейцарската програма за сътрудничество /БШПС/ следните кандидати:
Име, презиме и фамилия на кандидатите
1. Георги Димитров Марков
2. Силвия Димитрова Лозанова
3. Сийка Емилова Калиманова
Конкурсната комисия не допуска до втория етап на конкурса Ивайло Софрониев Станев, тъй като лицето не e подало всички необходими документи за участие.
Допуснатите кандидати трябва да се явят на  09.10.2015 г. (петък)
от 10.00 ч. в сградата на  Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда, ул. „Триадица” № 4 за провеждане на тест.
Препоръчителна нормативна уредба, с която кандидатите да се запознаят:

*Закон за управление на отпадъците и съпътстващите го нормативни уредби;
*Закон за обществените поръчки;
*Закон за опазване на околната среда.

Новини

Списък с актуални БУЛСТАТ номера от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ (ИААА)

Повече


ВИЖ ВСИЧКИ

Още

БЪЛГАРО-ШВЕЙЦАРСКА ПРОГРАМА ЗА СЪТРУДНИЧЕСТВО
пудоос-внесе-проект-за
ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА
"ОКОЛНА СРЕДА 2007–2013г."

пудоос-внесе-проект-за

Сигнали за нередности


Общият регламент за защита на личните данни на ЕС (GDPR)

Съвместни проекти

Стратегия за управление на био-отпадъците в България



Повече...